فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه تمام لوازم به صورت اینترنتی
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه تمام لوازم به صورت اینترنتی

عطر و ادکلن های جدید

69,000 تومان
دو تویلت مردانه «اپیک ادونچر» (Epic Adventure) در سال 2012 معرفی شد. این عطر با شیشه‌ی زیبای خود برای هدیه دادن نیز گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود. این مکعب تیره رنگ با شانه‌ها و در فلزی به رنگ برنز خود به تنهایی از پس تزئین میز شما برمی‌آید. وقتی تنها چند قطره از اپیک ادونچر را اسپری کنید، بوی ناب چرم، گرمای عنبر و خنکی گل‌سنگ به خوبی به مشام می‌رسد. کم‌کم و با گذشت زمانی بوی سحرآمیز پاتچولی، سدر، اسطوخودوس و خنکی آشنای ریحان احساس ماجراجویی مرموزی را به شما القا خواهند کرد. وقتی نت‌های میانی جا افتادند، نوبت به بازی تلخ و شیرین ترخون و پرتقال می‌رسد. بدون شک داشتن این عطر برای شما خاطرات بسیاری را خواهد ساخت.
108,000 تومان
برند سوییسی «داویدف» (Davidoff) در زمینه‌ی طراحی و ساخت عطرهای مردانه‌ی باکیفیت، شهرت خاصی دارد. این برند در سال 1988، یکی از بهترین و ماندگارترین عطرهایش را به بازار معرفی کرد. این ادو تویلت «کول واتر» (Cool Water) نام دارد. همان‌گونه که از نام این عطر برمی‌آید، عطری خنک محسوب می‌شود. این عطر برای روزهای تابستانی و بهاری پیشنهاد می‌شود. پس از اولین اسپری از کول واتر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی آب دریا، گیاهان سبز، نعناع، اسطوخودوس و رزماری خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، انرژی و هیجان را در شما بالا خواهد برد. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب چوب صندل، گل یاسمین، شکوفه‌ی پرتقال و گل شمعدانی تشکیل ‌شده‌اند. این ترکیب شیرین، شادی و نشاط را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی با وجود مشک، چوب سدر، خزه‌ی اوک‌موس، عنبر و تنباکو جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها علاوه‌بر تثبیت تاثیر نت‌های قبلی، تمرکز و اعتمادبه‌نفس ویژه‌ای به شما می‌دهند.
59,000 تومان
54,000 تومان
ادکلن مردانه پرزیدنت امپر (Presidente Emper) با ترکیبی قوی و ماندگار همچنین رایحه‌ای دلپذیر و روح انگیز برای مصرف در میهمانی‌های شبانه و رسمی پیشنهاد می‌شود. این محصول برای آقایان، با خلق و خوی خاص و منحصر به فرد طراحی شده است. Presidente عطری آرامبخش، جسور، غیر قابل انکار و تازه است که پیروزی را در هر لحظه به ارمغان می‌آورد.
119,000 تومان
عطری جدید و نیرومند که در سال 2005 توسط کمپانی آزارو به بازار ارائه گردید. رایحه‌ی این عطر آمیزه‌ای از آهک، سیب، رازیانه، ترنج، گشنیز، چوب درخت عرعر، هل، صندل، نعناع هندی، وتیور، مشک و سایر ترکیبات جنگلی می‌باشد. رایحه این عطر بسیار فرح بخش و با طراوت است و برای استفاده در روزهای سرد سال پیشنهاد می‌گردد.
45,000 تومان
کمپانی Orlane در سال 1978 عطری تند، چوبی و شرقی را برای مردان به بازار ارائه نمود که از گذشته تا کنون طرفداران زیادی این محصول به خود دیده است و شاید اگر از پدران خود سوال کنید چندین شیشه از این عطر را مصرف کرده باشند. عطری که از همان ابتدا همراه مردان باوقار گردید و جزئی از زندگی روزمره آن‌ها شد. این عطر که از نت‌های فلفل، دارچین، سدر و خس خس در نت اولیه و زنجبیل، جوز بویا، گشنیز و نعناع هندی در نت میانی و چوب صندل و خزه بلوط در نت پایانی‌اشبهره می‌برد به عقیده کارشناسان عطرفام می‌تواند محصولی بسیار مناسب برای استفاده در فصل سرما باشد.
49,000 تومان
رایحه‌ی این عطر هم بوی ادویه‌های تازه می‌دهد و هم بوی علف را به مشام شما می‌رساند. زمانی که آن را اسپری می‌کنید، مخلوطی از بوی لیموی ایتالیایی، هل و تخم گشنیز از خود متصاعد می‌کند. پس از آن، رایحه‌ای مخلوط از بوی گل شمعدانی، اسطوخودوس و گیاه پاتچولی را به مشام شما رسانده و در آخر رایحه‌ای ماندگار از خود به‌جای می‌گذارد که از خزه درخت بلوط، عنبر و چرم تشکیل شده است. رایحه‌ی این عطر مانند یک مکعب است؛ مکعبی که با وجه‌های مختلف خود یک جسم واحد را تشکیل می‌دهد، ولی ممکن است بر روی هر وجه رنگ و طرحی متضاد وجود داشته باشد.
65,000 تومان
این عطر محصول شرکت امپر می‌باشد. برای کسانی که رایحه‌ی خنک را می‌پسندند، بسیار مناسب است. همچنین برای هدیه دادن یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید. با اولین اسپری، بوی هیجان‌انگیز پرتقال و چوب به خوبی در فضا خودنمایی می‌کند. این ترکیب یکی از محبوب‌ترین رایحه‌ها بین کسانی است که با انواع عطر آشنایی نسبی دارند. پس از گذشت دقایقی فضای اپیک ادونچر نایت به سمت لیمو، گشنیز و تمشک متمایل خواهد شد. در این لحظات احساس شادابی لذت‌بخشی به شما دست می‌دهد. با کمی صبر و پس از جا افتادن نت‌های میانی، بوی علف وتیور وارد عرصه خواهد شد.
69,000 تومان
یک عطر با طراوت برای مردان که خواهان داشتن انرژی در روز می‌باشند. این عطر از ترکیب چوب‌های خاکی و مرکبات یک ترکیب انرژی زا که احساسات شما را به وجد می‌آورد تشکیل گشته است. در سال 1985 تولید گشته و تکمیل کننده شخصیت شما با بویی تمیز و متعادل می‌باشد. این عطر را می‌توانید در گردش‌های آخر هفته یا دورهمی‌های دوستانه استفاده نمایید.
85,000 تومان
نام محصولی با اصالت از برند دیویدف، عطر و ادکلن مردانه دیویدف زینو (Zino Davidoff for Men) می‌باشد که با رایحه‌ی گرم و تلخ در سال 1988 پا به عرصه وجود نهاد. ادکلن دیویدف زینو با ماندگاری بالا و رد بوی خوب برای آقایان جنتلمن و جذاب برای مصرف در ماه‌های سرد سال پیشنهاد خوبی می‌باشد. این عطر که در گروه بویایی رایحه‌ی جنگلی و چوب‌های معطر قرار دارد از نت‌های اسطوخودوس، سیج، ترنج، گل شمعدانی، رز، زنبق دره، یاسمن، نعناع هندی، چوب سدر و صندل و وانیل تشکیل یافته است
79,000 تومان
این عطر با طراحی ظریف و کلاسیک خود که توسط کمپانی Jaguar در سال 2009 تولید شده است، رایحه‌ای شرقی و فریبنده داشته که نمادی از قدرت، انرژی و مردانگی می‌باشد. رایحه‌ی آن آمیزه‌ای از ماندارین، پرتقال تلخ، سیب سبز، هل، چای سیاه، گل شمعدانی، مشک، سدر، وتیور، خزه و دیگر مواد معطر و محرک گیاهی می‌باشد. با توجه به قیمت مناسب و همین طور شیشه زیبایی که دارد می‌تواند عطر بسیار خوبی برای استفاده روزانه و محل کار باشد.
65,000 تومان
ر سال 2004 یکی از عطرهای خوب مردانه به بازار معرفی شد. این عطر شیرین و چوبی توسط برند فرانسوی «ژاک بوگارت» (Jacques Bogart) تولید می‌شود. وقتی Bogart Pour Homme را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری کنید، به‌سرعت متوجه بوی نارنج و اسطوخودوس خواهید شد. این ترکیب شیرین و تند، هیجان و شادی درونی و عمیقی را در شما ایجاد می‌کند. با گذشت زمان، نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل رز، زنبق دره و شکوفه‌ی پرتقال تشکیل‌شده‌اند. بوی این عناصر، علاوه بر ایجاد حس آرامش، انرژی مثبت فراوانی را هم به شما منتقل می‌کند. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از دانه‌ی تونکا، گیاه پاتچولی، مشک، خزه‌ی اوک‌موس و چوب سدر تشکیل‌شده‌اند. با استشمام بوی این ترکیب، استرس و اضطراب از شما دور شده و تعادل روحی و هیجان جای آن را می‌گیرد. شب‌های پاییزی و زمستانی، بهترین زمان برای استفاده از این عطر هستند.
65,000 تومان
نسخه دیگری از عطرهای Jacques Bogart و همچنین عطر One Man Show که نسخه قدیمی‌تر عطر One Man Show Gold می‌باشد. این محصول که در سال 1980 برای مردان کلاسیک طراحی شده است. رایحه این عطر از اسانس‌های درمنه، زیره سیاه، ریحان، ترنج و چوب بلسان بنفش، جوز، ادویه جات، ترشی جات، میخک، نعناع هندی، یاسمن، خس خس، گل رز، سوزن کاج و گل شمعدانی، رایحه چرم، چوب صندل، حبوبات تونکا، عنبر، نارگیل، وانیل، خزه و سدر تشکیل شده است.
129,000 تومان
ادکلن مردانه آرامیس با رایحه‌ای گرم، تلخ، چوبی و مدیترانه‌ای که دارد نمادی از شاخصه‌های کلاسیک برند آرامیس بوده و به دلیل داشتن ترکیبات خاص و منحصر به فردی نظیر: چرم، ریشه‌ی زنبق زرد، نارگیل و آویشن تداعی گر حس قدرت و مردانگی است و مناسب فصول سرد سال می‌باشد. این عطر کلاسیک و سنگین برای استفاده‌ی آقایان در شب نیز پیشنهاد خوبی است. لازم به ذکر است که کمپانی Aramis اولین برند متعلق به Estee Lauder می‌باشد. رایحه اولیه آن گیاه درمنه، آلدئیدها، یاسمن، ترنج، شبدر، آویشن، نوعی صمغ و رایحه میانی آن نعناع هندی، مریم گلی، ریشه زنبق زرد، گل یاس، هل و رایحه پایه آن مشک، چوب صندل، چرم، نارگیل، بلوط، خسخس، عنبر می‌باشد.
75,000 تومان
ادکلن مردانه لجند بلک امپر (Legend Black Emper for men) با رایحه‌ای قوی، ماندگار تلخ و چوبی بهترین انتخاب برای فصول سرد سال می‌باشد. زمانی که این عطر را روی پوست و در محل نبض و یا لباس خودتان اسپری کنید، بوی لیمو، پرتقال ماندارین، خربزه و سیب سبز ترکیبی شیرین و با طراوت ایجاد می‌کنند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به بوی گل مریم، گل شمعدانی، گیاه پاتچولی و چوب درخت ساج می‌دهند. این ترکیب متضاد و عجیب‌وغریب، تندی و تلخی ویژه‌ای را به وجود می‌آورند. نت‌های میانی، استرس را از شما دور کرده و تمرکز زیادی به شما می‌بخشند. در ادامه و با گذشت مدتی، بوی مشک و عنبر به مشام شما می‌رسد.
75,000 تومان
شرکت «امپر» (Emper) با عرضه‌ی ادو تویلت مردانه‌ی «جنسیس» (Genesis) گزینه‌ی مورد نیاز شما را فراهم کرده است. آقایانی که به آراستگی خود اهمیت می‌دهند و می‌توانند در طول روز و جلسات کاری خود از جنسیس استفاده کنند. وقتی ادو تویلت را اسپری کنید، تندی و خنکی خاصی را احساس خواهید کرد. بوی لیمو، گریپ‌فروت و سیب سبز ترکیبی میوه‌ای با حس تازگی و طراوت را به ارمغان می‌آورند. اگر کمی صبر به خرج دهید، به وضوح بوی اسطوخودوس، رزماری، دانه‌ی رازیانه، چوب درخت صندل و پاتچولی را احساس خواهید کرد. این ترکیب یک حس جادویی و رازآلود همراه با تندی ملایم را به‌وجود می‌آورد. با گذشت زمانی نه‌چندان کوتاه، دانه‌ی تونکا، عنبر و مشک بر جدیت و قدرت رایحه‌ی جنسیس می‌افزایند.
73,000 تومان
عطری از خانواده Jaguar که در سال 2002 به عنوان عطری شاداب، سرزنده و خنک معرفی گردید. این عطر با رایحه پرتقال، انواع توت‌ها، درخت عرعر، اسطوخودوس، پرتقال، ماندارین، ترنج، زنجبیل، شکوفه پرتقال، نیلوفر آبی، رایحه چوب صندل و مشک تشکیل شده است. به جرات می‌توان گفت این محصول، یکی از پرطرفدارترین و پرفروشترین محصولات می‌باشد. این محصول با توجه به قیمت بسیار مناسبش، همچنان جز یکی از عامه پسندترین محصولات شناخته می‌شود و می‌توان گفت، می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای تولد دوستان شما باشد. 

عطر و ادکلن های جدید

69,000 تومان
دو تویلت مردانه «اپیک ادونچر» (Epic Adventure) در سال 2012 معرفی شد. این عطر با شیشه‌ی زیبای خود برای هدیه دادن نیز گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود. این مکعب تیره رنگ با شانه‌ها و در فلزی به رنگ برنز خود به تنهایی از پس تزئین میز شما برمی‌آید. وقتی تنها چند قطره از اپیک ادونچر را اسپری کنید، بوی ناب چرم، گرمای عنبر و خنکی گل‌سنگ به خوبی به مشام می‌رسد. کم‌کم و با گذشت زمانی بوی سحرآمیز پاتچولی، سدر، اسطوخودوس و خنکی آشنای ریحان احساس ماجراجویی مرموزی را به شما القا خواهند کرد. وقتی نت‌های میانی جا افتادند، نوبت به بازی تلخ و شیرین ترخون و پرتقال می‌رسد. بدون شک داشتن این عطر برای شما خاطرات بسیاری را خواهد ساخت.
108,000 تومان
برند سوییسی «داویدف» (Davidoff) در زمینه‌ی طراحی و ساخت عطرهای مردانه‌ی باکیفیت، شهرت خاصی دارد. این برند در سال 1988، یکی از بهترین و ماندگارترین عطرهایش را به بازار معرفی کرد. این ادو تویلت «کول واتر» (Cool Water) نام دارد. همان‌گونه که از نام این عطر برمی‌آید، عطری خنک محسوب می‌شود. این عطر برای روزهای تابستانی و بهاری پیشنهاد می‌شود. پس از اولین اسپری از کول واتر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی آب دریا، گیاهان سبز، نعناع، اسطوخودوس و رزماری خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، انرژی و هیجان را در شما بالا خواهد برد. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب چوب صندل، گل یاسمین، شکوفه‌ی پرتقال و گل شمعدانی تشکیل ‌شده‌اند. این ترکیب شیرین، شادی و نشاط را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی با وجود مشک، چوب سدر، خزه‌ی اوک‌موس، عنبر و تنباکو جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها علاوه‌بر تثبیت تاثیر نت‌های قبلی، تمرکز و اعتمادبه‌نفس ویژه‌ای به شما می‌دهند.
59,000 تومان
54,000 تومان
ادکلن مردانه پرزیدنت امپر (Presidente Emper) با ترکیبی قوی و ماندگار همچنین رایحه‌ای دلپذیر و روح انگیز برای مصرف در میهمانی‌های شبانه و رسمی پیشنهاد می‌شود. این محصول برای آقایان، با خلق و خوی خاص و منحصر به فرد طراحی شده است. Presidente عطری آرامبخش، جسور، غیر قابل انکار و تازه است که پیروزی را در هر لحظه به ارمغان می‌آورد.
119,000 تومان
عطری جدید و نیرومند که در سال 2005 توسط کمپانی آزارو به بازار ارائه گردید. رایحه‌ی این عطر آمیزه‌ای از آهک، سیب، رازیانه، ترنج، گشنیز، چوب درخت عرعر، هل، صندل، نعناع هندی، وتیور، مشک و سایر ترکیبات جنگلی می‌باشد. رایحه این عطر بسیار فرح بخش و با طراوت است و برای استفاده در روزهای سرد سال پیشنهاد می‌گردد.
45,000 تومان
کمپانی Orlane در سال 1978 عطری تند، چوبی و شرقی را برای مردان به بازار ارائه نمود که از گذشته تا کنون طرفداران زیادی این محصول به خود دیده است و شاید اگر از پدران خود سوال کنید چندین شیشه از این عطر را مصرف کرده باشند. عطری که از همان ابتدا همراه مردان باوقار گردید و جزئی از زندگی روزمره آن‌ها شد. این عطر که از نت‌های فلفل، دارچین، سدر و خس خس در نت اولیه و زنجبیل، جوز بویا، گشنیز و نعناع هندی در نت میانی و چوب صندل و خزه بلوط در نت پایانی‌اشبهره می‌برد به عقیده کارشناسان عطرفام می‌تواند محصولی بسیار مناسب برای استفاده در فصل سرما باشد.
49,000 تومان
رایحه‌ی این عطر هم بوی ادویه‌های تازه می‌دهد و هم بوی علف را به مشام شما می‌رساند. زمانی که آن را اسپری می‌کنید، مخلوطی از بوی لیموی ایتالیایی، هل و تخم گشنیز از خود متصاعد می‌کند. پس از آن، رایحه‌ای مخلوط از بوی گل شمعدانی، اسطوخودوس و گیاه پاتچولی را به مشام شما رسانده و در آخر رایحه‌ای ماندگار از خود به‌جای می‌گذارد که از خزه درخت بلوط، عنبر و چرم تشکیل شده است. رایحه‌ی این عطر مانند یک مکعب است؛ مکعبی که با وجه‌های مختلف خود یک جسم واحد را تشکیل می‌دهد، ولی ممکن است بر روی هر وجه رنگ و طرحی متضاد وجود داشته باشد.
65,000 تومان
این عطر محصول شرکت امپر می‌باشد. برای کسانی که رایحه‌ی خنک را می‌پسندند، بسیار مناسب است. همچنین برای هدیه دادن یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید. با اولین اسپری، بوی هیجان‌انگیز پرتقال و چوب به خوبی در فضا خودنمایی می‌کند. این ترکیب یکی از محبوب‌ترین رایحه‌ها بین کسانی است که با انواع عطر آشنایی نسبی دارند. پس از گذشت دقایقی فضای اپیک ادونچر نایت به سمت لیمو، گشنیز و تمشک متمایل خواهد شد. در این لحظات احساس شادابی لذت‌بخشی به شما دست می‌دهد. با کمی صبر و پس از جا افتادن نت‌های میانی، بوی علف وتیور وارد عرصه خواهد شد.
69,000 تومان
یک عطر با طراوت برای مردان که خواهان داشتن انرژی در روز می‌باشند. این عطر از ترکیب چوب‌های خاکی و مرکبات یک ترکیب انرژی زا که احساسات شما را به وجد می‌آورد تشکیل گشته است. در سال 1985 تولید گشته و تکمیل کننده شخصیت شما با بویی تمیز و متعادل می‌باشد. این عطر را می‌توانید در گردش‌های آخر هفته یا دورهمی‌های دوستانه استفاده نمایید.
85,000 تومان
نام محصولی با اصالت از برند دیویدف، عطر و ادکلن مردانه دیویدف زینو (Zino Davidoff for Men) می‌باشد که با رایحه‌ی گرم و تلخ در سال 1988 پا به عرصه وجود نهاد. ادکلن دیویدف زینو با ماندگاری بالا و رد بوی خوب برای آقایان جنتلمن و جذاب برای مصرف در ماه‌های سرد سال پیشنهاد خوبی می‌باشد. این عطر که در گروه بویایی رایحه‌ی جنگلی و چوب‌های معطر قرار دارد از نت‌های اسطوخودوس، سیج، ترنج، گل شمعدانی، رز، زنبق دره، یاسمن، نعناع هندی، چوب سدر و صندل و وانیل تشکیل یافته است
79,000 تومان
این عطر با طراحی ظریف و کلاسیک خود که توسط کمپانی Jaguar در سال 2009 تولید شده است، رایحه‌ای شرقی و فریبنده داشته که نمادی از قدرت، انرژی و مردانگی می‌باشد. رایحه‌ی آن آمیزه‌ای از ماندارین، پرتقال تلخ، سیب سبز، هل، چای سیاه، گل شمعدانی، مشک، سدر، وتیور، خزه و دیگر مواد معطر و محرک گیاهی می‌باشد. با توجه به قیمت مناسب و همین طور شیشه زیبایی که دارد می‌تواند عطر بسیار خوبی برای استفاده روزانه و محل کار باشد.
65,000 تومان
ر سال 2004 یکی از عطرهای خوب مردانه به بازار معرفی شد. این عطر شیرین و چوبی توسط برند فرانسوی «ژاک بوگارت» (Jacques Bogart) تولید می‌شود. وقتی Bogart Pour Homme را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری کنید، به‌سرعت متوجه بوی نارنج و اسطوخودوس خواهید شد. این ترکیب شیرین و تند، هیجان و شادی درونی و عمیقی را در شما ایجاد می‌کند. با گذشت زمان، نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل رز، زنبق دره و شکوفه‌ی پرتقال تشکیل‌شده‌اند. بوی این عناصر، علاوه بر ایجاد حس آرامش، انرژی مثبت فراوانی را هم به شما منتقل می‌کند. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از دانه‌ی تونکا، گیاه پاتچولی، مشک، خزه‌ی اوک‌موس و چوب سدر تشکیل‌شده‌اند. با استشمام بوی این ترکیب، استرس و اضطراب از شما دور شده و تعادل روحی و هیجان جای آن را می‌گیرد. شب‌های پاییزی و زمستانی، بهترین زمان برای استفاده از این عطر هستند.
65,000 تومان
نسخه دیگری از عطرهای Jacques Bogart و همچنین عطر One Man Show که نسخه قدیمی‌تر عطر One Man Show Gold می‌باشد. این محصول که در سال 1980 برای مردان کلاسیک طراحی شده است. رایحه این عطر از اسانس‌های درمنه، زیره سیاه، ریحان، ترنج و چوب بلسان بنفش، جوز، ادویه جات، ترشی جات، میخک، نعناع هندی، یاسمن، خس خس، گل رز، سوزن کاج و گل شمعدانی، رایحه چرم، چوب صندل، حبوبات تونکا، عنبر، نارگیل، وانیل، خزه و سدر تشکیل شده است.
129,000 تومان
ادکلن مردانه آرامیس با رایحه‌ای گرم، تلخ، چوبی و مدیترانه‌ای که دارد نمادی از شاخصه‌های کلاسیک برند آرامیس بوده و به دلیل داشتن ترکیبات خاص و منحصر به فردی نظیر: چرم، ریشه‌ی زنبق زرد، نارگیل و آویشن تداعی گر حس قدرت و مردانگی است و مناسب فصول سرد سال می‌باشد. این عطر کلاسیک و سنگین برای استفاده‌ی آقایان در شب نیز پیشنهاد خوبی است. لازم به ذکر است که کمپانی Aramis اولین برند متعلق به Estee Lauder می‌باشد. رایحه اولیه آن گیاه درمنه، آلدئیدها، یاسمن، ترنج، شبدر، آویشن، نوعی صمغ و رایحه میانی آن نعناع هندی، مریم گلی، ریشه زنبق زرد، گل یاس، هل و رایحه پایه آن مشک، چوب صندل، چرم، نارگیل، بلوط، خسخس، عنبر می‌باشد.
75,000 تومان
ادکلن مردانه لجند بلک امپر (Legend Black Emper for men) با رایحه‌ای قوی، ماندگار تلخ و چوبی بهترین انتخاب برای فصول سرد سال می‌باشد. زمانی که این عطر را روی پوست و در محل نبض و یا لباس خودتان اسپری کنید، بوی لیمو، پرتقال ماندارین، خربزه و سیب سبز ترکیبی شیرین و با طراوت ایجاد می‌کنند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به بوی گل مریم، گل شمعدانی، گیاه پاتچولی و چوب درخت ساج می‌دهند. این ترکیب متضاد و عجیب‌وغریب، تندی و تلخی ویژه‌ای را به وجود می‌آورند. نت‌های میانی، استرس را از شما دور کرده و تمرکز زیادی به شما می‌بخشند. در ادامه و با گذشت مدتی، بوی مشک و عنبر به مشام شما می‌رسد.
75,000 تومان
شرکت «امپر» (Emper) با عرضه‌ی ادو تویلت مردانه‌ی «جنسیس» (Genesis) گزینه‌ی مورد نیاز شما را فراهم کرده است. آقایانی که به آراستگی خود اهمیت می‌دهند و می‌توانند در طول روز و جلسات کاری خود از جنسیس استفاده کنند. وقتی ادو تویلت را اسپری کنید، تندی و خنکی خاصی را احساس خواهید کرد. بوی لیمو، گریپ‌فروت و سیب سبز ترکیبی میوه‌ای با حس تازگی و طراوت را به ارمغان می‌آورند. اگر کمی صبر به خرج دهید، به وضوح بوی اسطوخودوس، رزماری، دانه‌ی رازیانه، چوب درخت صندل و پاتچولی را احساس خواهید کرد. این ترکیب یک حس جادویی و رازآلود همراه با تندی ملایم را به‌وجود می‌آورد. با گذشت زمانی نه‌چندان کوتاه، دانه‌ی تونکا، عنبر و مشک بر جدیت و قدرت رایحه‌ی جنسیس می‌افزایند.
73,000 تومان
عطری از خانواده Jaguar که در سال 2002 به عنوان عطری شاداب، سرزنده و خنک معرفی گردید. این عطر با رایحه پرتقال، انواع توت‌ها، درخت عرعر، اسطوخودوس، پرتقال، ماندارین، ترنج، زنجبیل، شکوفه پرتقال، نیلوفر آبی، رایحه چوب صندل و مشک تشکیل شده است. به جرات می‌توان گفت این محصول، یکی از پرطرفدارترین و پرفروشترین محصولات می‌باشد. این محصول با توجه به قیمت بسیار مناسبش، همچنان جز یکی از عامه پسندترین محصولات شناخته می‌شود و می‌توان گفت، می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای تولد دوستان شما باشد.