فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه تمام لوازم به صورت اینترنتی
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه تمام لوازم به صورت اینترنتی

کلاه زنانه جدید اسپرت

45,000 تومان
کلاه کپ از طراحی بسیار مناسب و پارچه‌ای با‌کیفیت برخوردار است و به شما کمک خواهد کرد تا با پوشیدن آن راحتی بیشتری را تجربه کنید. این کلاه دارای پارچه‌ای از جنس الیاف پلی‌استر می‌باشد. استفاده از پلی‌استر در پارچه این کلاه، عباعث ایجاد ساختاری سبک در آن شده است تا شما احساس سبکی بیشتری با پوشیدن ان را تجربه کنید. استفاده از پلی‌استر در کنار سوراخ‌های تعبیه شده بر روی کلاه، مزید بر علت شده است تا شما با پوشیدن آن احساس خنکی بیشتری داشته باشید. این کلاه همچنین دارای نواری پارچه‌ای دورتادور لبه داخلی است که با جذب رطوبت به خود، از بر‌جای ماندن آثار عرق بر صورت شما جلوگیری می‌کند.
45,000 تومان
یکی از ویژگی‌هایی که در یک کلاه برای بسیاری اهمیت دارد، زیبایی طرح و رنگ آن است. این کلاه با برخورداری از پارچه بسیار مناسب و طرح و رنگی زیبا شرایطی را فراهم کرده است تا شما با استفاده از آن احساس رضایت بیشتری داشته باشید. در قسمت داخلی این کلاه و دورتادور لبه‌های کلاه نواری پارچه‌ای دوخته شده است که با جذب رطوبت به خود، علاوه بر خشک نگه‌داشتن پوست‌تان، به شما احساس خنکی بیشتری می‌دهد. شما همچنین با استفاده از قسمت دکمه‌ای که در پشت کلاه‌تان قرار دارد، می‌توانید آن را در هر‌اندازه‌ای که دوست دارید تنظیم کنید.
49,000 تومان
پوشیدن کلاهی با طرح و رنگ زیبا می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد، آن هم وقتی بدانیم که از کلاهی استفاده می‌کنیم که از کیفیتی مناسب برخوردار است. این کلاه کپ نیز از طرح و رنگی بسیار زیبا و پارچه‌ای با کیفیت برخوردار است که به شما این مزیت را می‌دهد تا با پوشیدن آن احساس رضایت زیادی داشته باشید. این کلاه همچنین دارای نواری پارچه‌ای دورتادور لبه‌های داخلی است که با جذب رطوبت به خود به خشک‌ماندن پوست شما کمک می‌کند. وجود سوراخ‌هایی در بخش بالایی این کلاه با تهویه هوای داخل، از تعرق زیاد جلوگیری کرده و همچنین به شما احساس خنکی بیشتری می‌دهد. شما می‌توانید به وسیله دکمه‌هایی که در قسمت پشتی قرار دارد، ‌اندازه کلاه خود را تغییر داده و از آن به سایز دلخواه خود استفاده کنید.
58,000 تومان
پوشاکی که در زمان گردش‌های روزمره یا فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌شوند، باید از ساختاری سبک‌تر نسبت به سایر پوشاک برخوردار باشند تا ورزشکاران در زمان ورزش با استفاده از آن‌ها احساس سبکی بیشتری داشته باشند. یکی از راه‌های مناسب برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به ‌صورت، استفاده از کلاهی مناسب با نقاب است. این کلاه دارای نواری پارچه‌ای در لبه‌های داخلی کلاه است که از تعرق زیاد در ناحیه‌ی پیشانی جلوگیری کرده و سطح پوست شما را خشک نگه می‌دارد. پارچه‌ی مشبک استفاده‌شده روی این کلاه با تهویه هوای داخل، از ایجاد بوی نامطبوع حاصل از عرق‌کردن سر جلوگیری می‌کند.
49,000 تومان
کلاه کپ زنانه با برخورداری از طراحی بسیار مناسب و زیبا و همچنین جنس با‌کیفیت، انتخابی بسیار سنجیده برای کسانی خواهد بود که به زیبای و کیفیت پوشاکی که از آن استفاده می‌کنند، اهمیت می‌دهند. این کلاه دارای جنس چرم مصنوعی و لایه مشبک است که با برخورداری از ساختاری بسیار سبک و هواخوری زیاد در بخش پشت کلاه، شرایطی را فراهم کرده است تا شما با پوشیدن آن سبکی و راحتی بیشتری را تجربه کنید. دارای رنگ جذاب نقره‌ای بوده و با اکثر پوشش‌های شما ست می‌گردد.
49,000 تومان
یکی از ویژگی‌هایی که در یک کلاه برای بسیاری اهمیت دارد، زیبایی طرح و رنگ آن است. این محصول با برخورداری از پارچه بسیار مناسب و طرح و رنگی زیبا شرایطی را فراهم کرده است تا شما با استفاده از آن احساس رضایت بیشتری داشته باشید. در قسمت داخلی این کلاه و دورتادور لبه‌های کلاه نواری پارچه‌ای دوخته شده است که با جذب رطوبت به خود، علاوه بر خشک نگه‌داشتن پوست‌تان، به شما احساس خنکی بیشتری می‌دهد. این کلاه همچنین دارای سوراخ‌هایی در قسمت بالایی است که به وسیله آن باعث ایجاد هواخوری زیاد در قسمت داخلی کلاه شده و از تعرق زیاد تا حدودی جلوگیری می‌کند. شما همچنین با استفاده از قسمت دکمه‌ای که در پشت کلاه‌تان قرار دارد، می‌توانید آن را در هر‌اندازه‌ای که دوست دارید تنظیم کنید.
45,000 تومان
یکی از راه‌های مناسب برای جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به صورت خود، استفاده از کلاهی مناسب است و به همین دلیل باید در انتخاب کلاه‌هایی که برای خود انتخاب می‌کنیم دقت زیادی به خرج دهیم. این محصول از طراحی مناسبی برخوردار است و به شما کمک خواهد کرد تا با پوشیدن آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید. دارای نواری پارچه‌ای دورتادور لبه داخلی است که با جذب رطوبت به خود، از بر‌جای ماندن آثار عرق بر صورت شما جلوگیری می‌کند. این کلاه دارای طراحی بسیار مناسبی است که راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما با استفاده از پنل سگک‌داری که در پشت کلاه قرار گرفته است، می‌توانید‌اندازه آن را به مقدار دلخواه خود تغییر دهید.
45,000 تومان
یکی از ویژگی‌هایی که در یک کلاه برای بسیاری اهمیت دارد، زیبایی طرح و رنگ آن است. این کلاه کپ نیز با برخورداری از پارچه بسیار مناسب و طرح و رنگی زیبا شرایطی را فراهم کرده است تا شما با استفاده از آن احساس رضایت بیشتری داشته باشید. در قسمت داخلی این کلاه و دورتادور لبه‌های کلاه نواری پارچه‌ای دوخته شده است که با جذب رطوبت به خود، این کلاه همچنین دارای سوراخ‌هایی در قسمت بالایی است که به وسیله آن باعث ایجاد هواخوری زیاد در قسمت داخلی کلاه شده و از تعرق زیاد تا حدودی جلوگیری می‌کند. شما همچنین با استفاده از قسمت دکمه‌ای که در پشت کلاه‌تان قرار دارد، می‌توانید آن را در هر‌اندازه‌ای که دوست دارید تنظیم کنید. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.